Aftonbladets planer på en egen digital Almedalsveckan med bland annat partiledartal, ser ut att gå om intet.
11 maj 2020 gick Aftonbladet ut med sina planer för egen Almedalsveckan. Tanken var då att bjuda in alla riksdagspartier till en ”öppen dialog med stora delar av det svenska folket: våra läsare och användare”.
Sedan har det varit tyst om Aftonbladets Almedalsplaner.
– Partierna ser väldigt olika på den här veckan med tanke på läget. Exakt hur det blir får vi se, men om inte alla partier kan eller vill delta fullt ut blir det inte lika angeläget, berättar Eric Rosén, biträdande redaktör på Aftonbladet, via sms.
Så ni ställer in planerna?
”Vi får se vad slutresultatet blir”.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...