Jofama väljer pr-byrå
Det svenska modevarumärken inleder samarbete ett samarbete med en marknads- och kommunikationsbyrå.
Byrån i fråga är Polhem. Byrån ska hjälpa till med kommunikationen inte minst inom hållbarhet där Jofama vill ta en position. Jofama köptes upp av Trendmark tidigare i år.
Sedan tidigare var Trendmark kund hos Polhem.
”Vi ser fram emot att fortsätta vidareutveckla vårt framgångsrika samarbete med Trendmark och bidra med nyskapande och kreativa idéer till det strategiska varumärkesarbetet”, kommenterar Malin Boman, vd för Polhem Scandinavia.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.