Denna gång lanserar Westander Handbok i Digital kommunikation, ett häfte på uppåt 30 sidor med där ”220 av Westander Digitals bästa tips om strategier och kanaler” utlovas.
Den kan laddas ner fritt på Westanders sajt, men den finns även i tryckt upplaga à 2 000 exemplar.
”Utifrån det stora intresset är det troligt att vi kommer trycka fler inom kort”, berättar via mejl Monica Reinebo, affärsområdeschef för Westander Digital.
Vilka hoppas ni ska ta del av boken?
”Handbok i digital kommunikation vänder sig till alla som efterlyser inspiration, handfasta råd och tips på hur de kan arbeta mer strategiskt med sin digitala kommunikation”.
Vad har ni för affärsmål för denna ’kampanj’?
”Vi ser handboken som en långsiktig satsning på att dela med oss av de digitala verktygen. Westanders övergripande affärsmål är att fördubbla byråintäkten på sju år. Min förhoppning är att Westander Digital ska kunna växa ännu lite snabbare än så”.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
Mest läst
- SvD-reporter bakom Nyamko Sabuni-scoop är sambo med…
- Arabiska partiet vill sno väljare från S och SD
- Boken som hotar storbolaget inför analysträffen – vd…
- TU rasar över Richard Jomhofs angrepp på Anders Lindberg
- Hela redaktionen stormar på Cissi Wallins sajt Gardet
- Morgan Johanssons x-sambo kandiderar för SD
- Leif Östling startar skattekommission: Vad fan får…
- Presschefen slutar på TV4 efter två månader
- Dieselgate: Fullt med soppa i Sundsvall – men…
- Bulletin byter vd