Westanders nya bok ska driva digitala affären

Denna gång lanserar Westander Handbok i Digital kommunikation, ett häfte på uppåt 30 sidor med där ”220 av Westander Digitals bästa tips om strategier och kanaler” utlovas.
Den kan laddas ner fritt på Westanders sajt, men den finns även i tryckt upplaga à 2 000 exemplar.
”Utifrån det stora intresset är det troligt att vi kommer trycka fler inom kort”, berättar via mejl Monica Reinebo, affärsområdeschef för Westander Digital.
Vilka hoppas ni ska ta del av boken?
”Handbok i digital kommunikation vänder sig till alla som efterlyser inspiration, handfasta råd och tips på hur de kan arbeta mer strategiskt med sin digitala kommunikation”.
Vad har ni för affärsmål för denna ’kampanj’?
”Vi ser handboken som en långsiktig satsning på att dela med oss av de digitala verktygen. Westanders övergripande affärsmål är att fördubbla byråintäkten på sju år. Min förhoppning är att Westander Digital ska kunna växa ännu lite snabbare än så”.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.