Reklamare kan vinna pr-klassen i Young Lions Sverige
Några medarbetare på pr-byråer kan inte vinna pr-klassen i utmärkelsen Young Lions, som drivs av Komm, intresseföreningen för kommunikations och reklambyråerna.
Dock kan medarbetare på de mer pr-inriktade byråerna BCW och Priority ta hem designklassen.
Tävlingen går ut på att efter en given brief skapa en kampanj. Vinnarna presenteras på en digital prisutdelning den 4 juni.
de nominerade i Young Lions 2020
design
Johanna Nyberg, Estrid och Sofia Skogquist, BCW
Bidragsnamn: Create Open
Paola Alonso Chapel och Mathilda Helenasdotter, Priority
Bidragsnamn: :Part 2020
William Larsson, A+X och Gustav Olofsson Dahlberg, Identity Works
Bidragsnamn: Opan
digitalt
Nina Peldán och Hannah Håål, Volontaire
Bidragsnamn: Open agenda
Fjodor Brandt och Fredrik Sevandersson, We are More,
Bidragsnamn: Open Brief
Marcus Lundvall, BBDO Proximity och Oscar Tiberg, Honesty
Bidragsnamn: Tänk utanför tullarna
pr
Nina Friman och Anna Boberg, Nord DDB
Bidragsnamn: [insert your name here]
Sofia Gustafsson och Maja Stampe, Garbergs
Bidragsnamn: A ticket to Creativity
Anton Holmstrand och Jacob Eklöf, Volt
Bidragsnamn: Sthlm, Unlocked
Årets uppdragsgivare i Young Lions var SthlmOp och partner för tävlingen är utomhusreklamföretaget Clear Channel.
juryn
Canan Yasar, grundare, Obeya
Désirée Maurd
Patrik Beskow, grundare, Affairs
Linnéa Lofjord, designchef, Nord ID.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.