 
          Uppdraget går till Rydberg Comms.
”Vi har haft kontakt under en tid om att påbörja ett samarbete, och nu var det rätt läge att köra igång”, berättar Jenny Rydberg, vd för Rydberg Comms, via mejl.
Vad ska ni göra för Novare?
”Uppdraget består av klassisk pr med målet att öka synligheten för Novare i samhällsdebatten. De har flera bolag inom koncernen och ett viktigt mål med pr-arbetet är att öka kännedomen om alla de olika bolagen och de olika nischerna. Till exempel känner många kanske till Novare för deras ledarskapsutbildningar och vet att de jobbar med chefsrekryteringar, men vet inte om att de också erbjuder rekrytering av tjänster på andra nivåer”.
Jenny Rydberg lägger till:
– Inledningsvis kommer vi att fokusera lite extra på bolaget Novare Intro som arbetar med rekrytering av personer med funktionsvariationer, här ser både vi och Novare att det finns en möjlighet att ta en plats i debatten i samhället.
”Rydberg Comms engagemang och kunskap kommer att vara en viktig del i vårt arbete att öka synligheten för de bolag som ingår i Novarekoncernen och det arbete vi gör”, kommenterar Linn Malmgren, kommunikationsansvarig på Novare.
På bilden syns Jenny Rydberg och Elvira Lindskog på Rydbergs Comms.
Utvalda kategorier
 
      Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.

 
  