Nio jurymedlemmar ska se till att rätt utmärkelser delas ut för StockholmMediaAward som delas ut under StockholmMediaWeek.

Bakom StockholmMediaWeek står Sveriges Mediebyråer. I år arrangeras StockholmMediaWeek 16-17 november på Berns salonger i Stockholm.

I StockholmMediaAward ingår fyra kategorier: Årets Kampanj, Årets Annonsör, Årets Branschpersonlighet och Årets Säljorganisation.

huvudjury StockholmMediaAward 2021
Lisa Palm Danielsson  (juryordförande), generalsekreterare för Ronald McDonald Barnfond
Linda Olsson, marknadsdirektör, Lindex
Ulrica Bååthe, marknadschef, Preem
Olle Borgstav, vd, TBS
Petter Janbell, stratetegichef, Carat
Ida Fröjdh, analyschef, Bizkit Havas
Hanna Ternström, kundansvarig, Familjen
Kim Saxberg, planner, The Take
Gustaf Sehlstedt, vd, Le Bureau