Delegationen för korrekta utbetalningar från välfärdssystemen har kommit fram till att det betalas ut 8,7 miljarder kronor för mycket från 13 undersökta välfärdssystem. Fusk ska vara huvudorsaken. Delegationen presenterar sin slutsats på DN Debatt.
Rolf van den Brink
Inga lediga jobbannonser.