Erbjudandet paketeras under namnet Kei and Friends, där förleden kommer från japanskan och betyder att uppleva.
I erbjudandet ingår även ett nätverk, ”Friends” som består av:
Kristina Cohn Linde, rådgivare
Anna Fohlin, projektledare
Carl Frimert, expert inom sociala medier
Hanna Larsson, projektledare
Fanny Mardirossian, kreatör
Mimmi Nordquist, analytiker
”Genom att kombinera berättandets kraft med djup målgruppsinsikt och ett nätverk av erfarna experter gällande hur vuxna och äldre tänker, vad de drömmer om och vad som driver deras beteenden vill vi bryta ny mark. Tillsammans bygger vi ett erbjudande som frigör affärskraften i en målgrupp som alltför länge har ignorerats. Många företag har här en gyllene potential som vi vill hjälpa till att frigöra”, kommenterar Per Schlingmann.
Kei and Friends ger sig därmed in på samma marknad som Pluskommissionen som drivs av Kreab med John Mellkvist som generalsekreterare.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
