Synoptik samlar kommunikationen hos en byrå
Optikkedjan Synoptik samlar sin marknadskommunikation och kund-dialog hos en byrå.
Byrån är Volt, som under 2018 omsatte 82 miljoner kronor och gjorde en vinst på 7,7 miljoner kronor. Volt får ett ”strategiskt och operativt ansvar för Synoptiks kommunikation ”genom hela kundresan”.
Dagens Opinion försöker får fram mer information

Rolf van den Brink
DO JOBB
Sveriges åkerinäring är en av landets största och mest betydelsefulla näringar, en motor för hela näringslivet som säkerställer att varor och tjänster når fram varje...
AcadeMedia är det största oberoende utbildningsföretaget i norra Europa med verksamheter i Sverige, Norge, Tyskland, Nederländerna, Storbritannien, Polen och Finland. Bolagets storlek skapar trygghet och ger...
Är du en skicklig skribent med djup kunskap inom hållbarhetsrapportering och redovisningstekniska detaljer? Brinner du dessutom för kommunikation så kan det här vara rollen för...