Är det dags att se över pr-strategin i höst? Då kan pr-byrån Westanders tre tips komma till pass.
analysera era konkurrenter
Studera hur medialt framgångsrika konkurrenter har skapat publicitet. Det lär er hur man når ut i traditionella och sociala medier. Kopiera gärna deras metoder, men gör det bättre.
 
Studera hur medialt framgångsrika konkurrenter har skapat publicitet. Det lär er hur man når ut i traditionella och sociala medier. Kopiera gärna deras metoder, men gör det bättre.
analysera tidigare publicitet
Utvärdera era kontakter med media och den publicitet som uppnåtts. Skriv en rapport som besvarar frågor som: Hur har vi agerat för att nå ut med vårt budskap? Vad har olika medier publicerat och varför?
Utvärdera era kontakter med media och den publicitet som uppnåtts. Skriv en rapport som besvarar frågor som: Hur har vi agerat för att nå ut med vårt budskap? Vad har olika medier publicerat och varför?
analysera er mediala potential
Analysera era mediala styrkor och möjligheter. Utnyttja exempelvis ett produktområde eller en sakfråga som är intressant för media, eller en medialt skicklig talesperson.
Utvalda kategorier
      Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.

