
Tele2 har vari arenas namnsponsor sedan 2012, men gör idag andra prioriteringar.
”När vi startade samarbetet var Tele2 en utmanare. Idag är vi på många sätt ett annat bolag och fokuserar ännu större del av våra resurser på att förbättra kundupplevelsen, snarare än att öka varumärkeskännedomen. Vi är tacksamma för den här tiden och önskar Stockholm Live lycka till i samarbetet med nästa partner”, kommenterar Jonas Lundquist, marknadschef på Tele2.
”Musik och fotboll finns i Tres DNA, med vår starka passion för innovation, uppkoppling och upplevelser ser vi fram emot att medverka till arenans och hela områdets utveckling. Dessutom ligger vårt huvudkontor mitt emot arenan, så när möjligheten kom tyckte vi det var ett perfekt tillfälle”, kommenterar Haval van Drumpt, vd för Tre Sverige.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Tror du på fri företagsamhet och att privata företag är viktiga i välfärden? Vill du vara med och förbättra förutsättningarna för Sveriges tjänsteföretag? Då ska...
Attendo är ett av Nordens ledande omsorgsföretag och är noterat på Nasdaq Stockholm. I takt med att koncernen växer och utvecklas stärks nu den centrala...