Under perioden 3 juli 2023 till 31 december 2024 redovisade bolaget en omsättning på 55,2 miljoner kronor och ett positivt rörelseresultat om 6,5 miljoner kronor. Byråintäkten landade på 31 miljoner kronor och årets resultat på 5,1 miljoner kronor.
Natalie Tideström Heidmark och Nicolin Lillhage är byråns två grundare och vill positionera byrån som en fullservicebyrå för det sociala landskapet.
Byrån har 18 anställda och arbetar med uppdragsgivare som Prime Video, SPP, Visma och Gymgrossisten.
”Det här resultatet är ett kvitto på att vårt erbjudande ligger helt rätt i tiden. Sociala medier är större än någonsin, och behovet av stora mängder innehåll som når rätt målgrupp är en utmaning för varumärken idag. Där är vårt erbjudande och team nyckeln; med djup kunskap om varje plattform och ett flexibelt arbetssätt hjälper vi våra kunder att hantera dagens allt mer komplexa landskap på sociala medier”, kommenterar Natalie Tideström Heidmark i ett pressmeddelande.
Utvalda kategorier


Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.