Pr-guld till Rippler och Stadsmissionen
Det är byråns kampanj är ”För en mänskligare stad”, för kunden Stockholms Stadsmission som vann kategorin PR on a shoestring, meddelar byrån. Kategorin innefattar kampanjer som är gjorde på en liten budget, högst runt 85 000 kronor.
Kampanjen gick ut på att låta de hemlösa visa sitt Stockholm med bilder som bland annat ställdes ut på Fotografiska. På det viset skulle intresse för donationer öka.
Det är byråns kampanj är ”För en mänskligare stad”, för kunden Stockholms Stadsmission som vann kategorin PR on a shoestring, meddelar byrån. Kategorin innefattar kampanjer som är gjorde på en liten budget, högst runt 85 000 kronor.
Kampanjen gick ut på att låta de hemlösa visa sitt Stockholm med bilder som bland annat ställdes ut på Fotografiska. På det viset skulle intresse för donationer öka.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.