Circle K och Lantmännen bygger varumärke med haklapp

Drivmedelskedjan Cirkle K och Lantmännens bröd-varumärke Bonjuour kampanjar tillsammans för att bygga respektive varumärken.
De två varumärkenas gemensamma nämnare i kampanjen är en haklapp för vuxna, Outfit Saver. Med haklappen ska vuxna kunna fika på bilresan utan att behöva spilla ner sig. Outfit Saver lanseras i begränsad upplaga via modefotografering tillsammans med utvalda mikroinfluencers inom mode, som ska skapa en snackis av de två varumärkena med hjälp av haklappen.
Circle Ks byrå är BerntzonBylund.
arbetsgrupp
Circle K
Elsa Lidholm, specialist på digital marknadsföring
Erika Söderlund, kommunikationschef
Anna Pehrson, kategorichef
BerntzonBylund
My Söderholm, konsult, sociala medier
Elin Bengtsson, konsult, sociala medier
Rebecka Davidsson, konsult, sociala medier
Hannes Söderberg, pr-konsult
Mårten Brink, pr-konsult
Hannah Lomakka Becker, design-konsult
Fredrik Göras, fotograf
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.