Det är Alexandra Öfwerman som utses till ny Sverigechef för Polhem. Hon har senast jobbat på byrån Bindefeld.
– Hon har varit här några veckor. Hon har alla talanger som behövs, har ett stort nätverk och är en extremt glad och positiv person, säger Ted Boman, vd för Polhem.
Polhem som är en byrå inriktad på produktlanseringar och showroom, ska med hjälp av Alexandra Öfwerman bygga ut sin eventdel.
– Vi märker att vi jobbar med allt fler och större event vid lanseringarna. Alexandra Öfwerman ersätter Rebeckah Stensson som efter sin föräldraledighet går vidare till en ny regional position på Polhem.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
