
I en ny kampanj vill organisationen WWF samla in pengar via ett nytt fadderskap, men också sätta press på politiker och företag.
Nytt i samband med kampanjstarten är att WWF inför ett nytt fadderskap, regnskogsfadder.
Kampanjen, Rädda regnskogen, består av en reklamfilm som visas ibland annat TV4 med start denna vecka. Till kampanjen finns också annonser med bilder på utrotningshotade djur med texten ”Ja”.
Förutom tv går kampanjen också i rikstidningar, på Facebook och i livsstilsmagasin samt som brickbordsannonser på tågföretagen SJ och MTR.
Till kampanjen hör även en kampanjsajt.
strategibyrå Heep Agency
kreativ byrå Brandline
webbyrå Triggerfish
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...