Valberedningen har tagit fram kandidaterna lagom till partistämman som ska hållas 19-22 september i Karlstad. De tre föreslagna är att Åke Carlsson från Uppvidinge, Ola Persson från Sunne och Mattias Larsson från Umeå.
Lämnar gör Linda Ylivainio från Övertorneå, som lämnade styrelsen tidigare för att börja jobba i näringsminister Annie Lööfs stab. De två andra som enligt Valberedningens förslag lämnar styrelsen är Torbjörn Egerhag från Värnamo och Muharrem Demirok från Linköping.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
