
OLWs nya payoff lyder Älska det goda. OLW vill ”öka synlighet och kopplingen till smak och kvalitet”, byggt på en ”tydligare närvaro av produkt och förpackning”.
De tre filmerna visar hur tre grupper öppnar påsarna under olika musikupplevelser, medan en människa står utanför och tittar på. Grupperna skanderar ”1-2-3 – OLW”.
”Vi vet att OLW spelar en roll i många människors stunder tillsammans, det är där vi gör skillnad. Med vårt nya uttryck vill vi visa hur OLW-effekten kan förvandla en helt vanlig stund till något riktigt härligt, oavsett dag i veckan”, kommenterar Karolina Magnusson, marknadschef OLW, Orkla Snacks.
arbetsgrupp
ORKLA SNACKS SVERIGE
Susanne Wibreus, Marknadsdirektör
Karolina Magnusson, Marknadschef
Therese von Sydow, Brand & Activation Manager
KID COLLECTIVE
Susanne Göthberg, Client Manager
Henrik Stampe, Client Director / Strategist
Lisa Ström, Planner
Anna Litzén, Planner
Karolina Lundqvist, Art Director
Oskar Ferm, Art Director
Jacob Eklöf, Copywriter
Arvid Nittve, Copywriter
Staffan Kjellvestad, Visualizer
Daniel Eriksson, Motion Designer
PROD CO BLECK FILM
Emil Torneryd, Executive Producer
Elemina Björngreen, Producer
Marcus Svanberg, Director
Johan Palm, DoP and Still Photographer
Max Kiusalaas Composer
Utvalda kategorier


Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.