Skoljoggen är ett 30 år gammalt motionslopp för barn och ungdomar och arrangeras varje höst i skolor runt om i landet med runt en halv miljon deltagare. Avsändare är Skolidrottsförbundet, men SOS Barnbyar är förmånstagare. MNMLs uppdrag blir att bygga Skoljoggen starkare.
– Korrekt, säger Roland-Philippe Kretzschmar, vd på MNML.
MNML ska nu tillsammans med huvudbyrån MRM ”lyfta kommunikationsarbetet till nästa nivå”, skriver Elisabet Stahlenius, kommunikationschef SOS Barnbyar, i ett utskick.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker förbundsdirektör
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...