– Vi fick ett ryck och skyddade begreppen. Vi kommer att använda dem framöver, säger Kristdemokraternas kommunikationschef Cina Gerdin.
Under sin förvalskampanj har Kristdemokraterna använt begreppet Ett mänskligare Sverige. Begreppet Verklighetens folk, myntade partiledaren Göran Hägglund i Almedalen, juli 2009.
– Vi presenterar vår valkampanj under den första halvan av augusti. Båda begreppen kommer att finnas med, säger Cina Gerdin.
Begreppet Ett mänskligare Sverige kommer att användas som tema i partiets tv-reklam.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Till Sveriges Ingenjörer, landets ledande fackförbund för ingenjörer, söker vi en engagerad kommunikatör med starka projektledarfärdigheter för att förstärka teamet inom rekryteringskommunikation, medieköp och kampanjer. Är...
Futurion är tankesmedjan för framtidens arbetsliv. Vi bidrar med kunskap och insikter om morgondagens jobb och arbetsmarknad och de utmaningar som tjänstemännen möter. Genom att...
Sveriges Ingenjörer, landets ledande fackförbund för ingenjörer, söker nu en webbkommunikatör som ska ansvara för lösningar runt medlemmarnas engagemang genom värdeskapande tjänster och tillhörande kommunikativa...