– Det är en vanlig höstkampanj, där vi tänker berätta lite grann om vad vi gjort under våra år vid makten, berättar Moderaterna i Stockholms stads pressekreterare Markus Jonsson.
I kampanjen, som pågår fram till sista oktober, ingår en rad olika aktiviteter och kommer att rulla på reklamtavlor i Stockholm och i tunnelbanan.
Till det kommer också en webbkampanj där ”Nya Stockholmskartan” lanseras – en karta som ska visa vilka förändringar som skett i staden.
– Kartan kommer sedan också att överleva den här kampanjen och finnas kvar fram till valet 2014, säger Markus Jonsson.
Kampanjen presenteras på en pressfika på fredag av finansborgarrådet Sten Nordin tillsammans med Norrmalms stadsdelsnämnds ordförande Alexandra Östback och Skarpnäcks stadsdelsnämnds ordförande Kristina Lutz.
Moderaterna jobbar med Honesty, som nyligen vann uppdraget.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
