– Fanpagen använde hon mest under valrörelsen och den var bra då eftersom att vem som helst kunde följa henne. Men nu har hon inte tid att hålla efter den och måste därför ta bort den. Dessutom har hon ju regeringen.se som en kanal att få ut sin politik på, säger Martin Valfridsson, pressekreterare hos Beatrice Ask.
Men hon skriver att folk är elaka och grova i sina inlägg?
– Har man en fanpage måste man hålla efter den. Eftersom den är öppen för alla skriver folk saker som hon inte står bakom och det har tagit för mycket tid att hantera det. Men i första hand ser hon att den inte fyller samma funktion som under valrörelsen.
– Har man en fanpage måste man hålla efter den. Eftersom den är öppen för alla skriver folk saker som hon inte står bakom och det har tagit för mycket tid att hantera det. Men i första hand ser hon att den inte fyller samma funktion som under valrörelsen.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
