Per Forssberg, som har fått guldägget och de senaste åren agerat copywriter på Garbergs med uppdragsgivare som NK, Bris och Scouterna är en av förstärkningarna av sitt kreativa erbjudande som Jung gör.
 
En annan är Olle Isaksson, som har vunnit titanägg. Honom värvar Jung över från Edelman Deportivo där han arbetat som senior kreatör. Olle har även arbetat på Droga5 och Great Works.
Katrine Kolström flyttar upp från egen verksamhet i Göteborg och tidigare jobb på Sturm & Drang flyttar till Jung och Stockholm.
”Per, Olle och Katrine är alla idéstarka och bidrar med kompetenser från reklam, film, digital kommunikation och design. Våra uppdrag blir allt bredare, så det är precis den kombinationen av kompetenser vi behöver”, kommenterar Ebba Hultengren, creative director på Jung.
 
Vad förväntar du att de ska bidra med?
"Jag förväntar mig att de ska hjälpa uppdragsgivarna i den riktning vi har stakat ut för byrån. Vi har fått massor av förlängda förtroenden och ska fortsätt att göra bra saker i allt vi gör. Jag förväntar mig inte att de ska omvälva byrån. Jag tror att vi är på rätt väg."