– Superkul tycker vi, eftersom det är ett sammanhang där svenska pr-byråer inte figurerar särskilt ofta, säger Jonas Sevenius, på Jung Relations.
Hur hamnade ni där?
– Byråer (mest reklambyråer) från hela världen anmäler kampanjer på deras sajt, och så väljer Creativity varje dag sin "pick of the day".
– Byråer (mest reklambyråer) från hela världen anmäler kampanjer på deras sajt, och så väljer Creativity varje dag sin "pick of the day".
Vad betyder det att hamna där?
– Det är ett erkännande och väldigt roligt att hamna i sällskap med internationellt ledande kommunikationsbyråer. Det är mest reklamkampanjer som väljs, så vi sticker ju ut lite med vår pr-profil.
Vad händer med Sony Ericsson-uppdraget nu när Sony tagit över bolaget?
– Sony har nyligen valt CP+B som reklambyrå. Vi jobbar vidare med vårt pr-uppdrag.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker förbundsdirektör
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...