Uppdraget går till Volt som ska utveckla HSBs varumärkes- och kommunikationsarbete.
Upphandlingen har pågått sedan i somras.
”Vi var på jakt efter en byrå som kan hjälpa oss bredda bilden av varumärket och fylla det med fler värden. Framför allt imponerade Volt med en strategisk och kreativ höjd som var omsorgsfullt anpassad till HSB:s själ och hjärta”, kommenterar André Johansson, marknads- och kommunikationschef HSB Riksförbund.
HSB har tidigare jobbat med bland annat Fältman & Malmén.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Till Sveriges Ingenjörer, landets ledande fackförbund för ingenjörer, söker vi en engagerad kommunikatör med starka projektledarfärdigheter för att förstärka teamet inom rekryteringskommunikation, medieköp och kampanjer. Är...
Futurion är tankesmedjan för framtidens arbetsliv. Vi bidrar med kunskap och insikter om morgondagens jobb och arbetsmarknad och de utmaningar som tjänstemännen möter. Genom att...
Sveriges Ingenjörer, landets ledande fackförbund för ingenjörer, söker nu en webbkommunikatör som ska ansvara för lösningar runt medlemmarnas engagemang genom värdeskapande tjänster och tillhörande kommunikativa...