Den Omnicom-ägda digitala marknadsföringsbyrån Transact har gått vinnande ur Hemnets upphandling för digital marknadsföring. Omnicom arbetar sedan tidigare med Hemnet kring kampanjplanering och offline-medieköp genom marknadsföringsbyrån Hearts & Science.
”I takt med att vi satsar mer på marknadsföring har vi sökt en partner som kan hjälpa oss att skapa effektiv och värdeskapande performance marketing. Efter en gedigen upphandling föll valet på Transact, som imponerat med både strategisk höjd och spetskompetens inom området. Vi ser fram emot samarbetet och de värden vi hoppas att det kommer att skapa för vår affär och vårt varumärke.”, kommenterar Lisa Farrar, operativ chef på Hemnet i ett pressmeddelande.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...