Kommunikationsbyrån Hallvarsson & Halvarsson sjösätter influerar-nätverket ”After the bell”.

Tanken är att samla spar-, börs- och investeringsprofiler i ett nätverk. Nätverket får en redaktion som leds av Elin Agorelius, associate på Hallvarsson & Halvarsson och sparprofil under användarnamnet Sparkjolen på Twitter och Shareville.
Nätverkets medlemmar ska lockas med exklusiva möten med bolag och finansprofiler, nätverkssammankomster samt kunskap om investor relations och finansiell kommunikation; enligt ett pressmeddelande.

”Vi ser att kapitalmarknaden idag påverkas alltmer via sociala medier. Kunskap om vilka påverkare som finns på sociala medieplattformar är av stort värde för våra kunder samtidigt som vi med vår expertis inom investor relations och finansiell kommunikation kan bidra med intressant och exklusivt innehåll samt kunskap till den här gruppen. Det blir en win-win för alla”, kommenterar Anna Grönlund Krantz, vd på Hallvarsson & Halvarsson.

mer info kommer