GlobalConnect, som tidigare hette IP Only vill bli ledande ”en ledande leverantör av digital infrastruktur till hushåll och företag i norra Europa”.
Den nya kampanjen har budskapet att GlobalConnect är den ”mest dedikerade aktören på marknaden” och har tagits fram i samarbete med byrån BerntzonBylund.
”Vi vet att vi både vinner och behåller uppdrag genom vår extremt höga kundnöjdhet. Den kundnöjdheten är sprungen ur vårt unika engagemang och kundfokus, något som kampanjen fångar upp med formuleringen om det dedikerade bolaget”, kommenterar Sebastian Stecki, marknadschef på GlobalConnect Sverige.
Kampanjen består av tre scener där det ska framgå att GlobalConnect gör allt för att leva upp till kundernas förväntningar. Scenerna presenteras som digitala bilder med rörlighet. 95 procent av kampanjen går i digitala kanaler, främst affärsajter och resten går som print.
arbetsgrupp
GlobalConnect
Sebastian Stecki
Kamran Alemdar
Christina Wenger
Fanny Spennare
Karin Dodsworth
Berntzon Bylund
Patrik Dunard, cd & ad
Daniel Holmgren, copywriter
Jonny Engman, formgivare
Claes Boklund, digital producer
Beatrice Edling, operativ projektledare
Joachim Berntzon, strateg
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
Mest läst
- SvD-reporter bakom Nyamko Sabuni-scoop är sambo med…
- Arabiska partiet vill sno väljare från S och SD
- Boken som hotar storbolaget inför analysträffen – vd…
- TU rasar över Richard Jomhofs angrepp på Anders Lindberg
- Hela redaktionen stormar på Cissi Wallins sajt Gardet
- Morgan Johanssons x-sambo kandiderar för SD
- Leif Östling startar skattekommission: Vad fan får…
- Presschefen slutar på TV4 efter två månader
- Dieselgate: Fullt med soppa i Sundsvall – men…
- Bulletin byter vd