
Primes nya partners slussa in via ett nytt partnerprogram som stäcker sig bortom huvudägargruppen. En partner på Prime är ”en person som tar ansvar som sträcker sig långt utöver den egna rollen”.
Primes nya partners är: Karl Nyberg, senior strateg, Josefina Bergström, kundansvarig, Daniel Hampusson, kundansvarig, Rebecca Lembke, insiktschef och Petter Lublin, kreativ chef.
Vinstdelningsprogrammet innebär att 40 procent av vinsten ska delas ut som bonus till medarbetarna varje år.
”Vi tror på kraften i kollektivet och vill skapa en kultur där alla känner ett ansvar för byråns framgångar. Då är det avgörande för oss att alla också får ta del av resultatet”, kommenterar Johan Dyrendahl, vd på Prime.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...