Hudvårdsföretaget EVY Technology tar till en pr-byrå för att utbilda svenskarna i hudhälsa och skapa ökad kännedom om produkterna.
Uppdraget går till byrån Geelmuyden Kiese som ska leverera strategi, press- och marknadsaktiviteter. Uppdraget inleds med digital strategi, traditionell pr och annonsering.
”Vi har under lång tid skött allt pr-arbete internt, men nu kände vi att det var dags att ta in en strategisk partner”. Vi vill att fler ska få upp ögonen både för vår hudvård och för hudhälsa i allmänhet, och det är vi säkra på att Geelmuyden Kiese kommer att kunna hjälpa oss med, kommenterar Margret Pinto, vd och medgrundare på EVY Technology.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...