De kan vinna årets Årets kampanj
Vinnarna koras under StockholmMediaWeek den 15 september. Sju kampanjer gör upp om titeln.
finalister, Årets kampanj uppdragsgivare/kampanj/byrå(er)
Copp/Scan & Pay / Handla med mobilen helt enkelt
Friends / Bullying out of home / Perfect Fools & Ocean Outdoor
McDonalds / Skins for charity / OMD
RFSU / Sense Me – Sounds of lust / Scream
SBAB / Boendeekonomi är jättekul / Precis Digital & SGB Media
Skandia Pensionsförsäkringar / Hur är läget?/ HowCom
Tibber / Dåliga sätt att spara el / DentsuX
StockholmMediaAwards huvudjury
Ulrica Bååthe, juryordförande (Preem), Paul Morel (Vattenfall), Emma Brandt-Johnsson (Trygg-Hansa),Cecilia Taipale (Max Burgers), Jochum Forsell (Hear), Alexei Grinevski (Magna Mediabrands), Sophie Palmlund (Publicis), Amanda Oxell (Narva), Joakim Karlsson (JMW Golin) och Jessica Morales (Åkestam Holst).
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.