De kan bli ”Årets Annonsör”
finalisterna i Årets Annonsör 2022
Ica
McDonalds
SBAB
Vattenfall
StockholmMediaAward 2022 arrangeras av Sveriges Mediebyråer som även driver StockholmMediaWeek som i år, 2022, avlöper 15 september på Space i Stockholm. Då presenteras även vinnaren.
Årets Annonsör går det att bli om man som marknads- eller kommunikationsavdelning ”genom ett framgångsrikt och kreativt kommunikationsarbete, ha bedrivit ett skickligt och innovativt mediearbete tillsammans med sin medierådgivare, eller på egen hand”.
StockholmMediaAwards huvudjury utser finalister och vinnaren i Årets Annonsör. Den består av:
Ulrica Bååthe, juryordförande (Preem)
Paul Morel (Vattenfall)
Emma Brandt-Johnsson (Trygg-Hansa)
Cecilia Taipale (Max Burgers)
Jochum Forsell (Hear)
Alexei Grinevski (Magna Mediabrands)
Sophie Palmlund (Publicis Media)
Amanda Oxell (Narva)
Joakim Karlsson (JMW Golin)
Jessica Morales (Åkestam Holst)
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.