Byråerna deltar för att tävla i Sabre som består av ett oräkneligt antal kategorier, uppskattningsvis ett 30-tal. Juryn ha har valt ut 400 kampanjer av 2 000 bidrag. Vinnarna presenteras 23 mars.
Här är de svenska finalisterna i kategorin Sverige:
”A real/ly important job. — Almega med Spotlight Communications
Anchoring Anker at the heart of Swedish media — Anker och AxiCom
Launch a streamer like a streamer — Britbox med JMWGolin
Patient’s Parliament — Novartis med Narva Communications
The Dog Zone — Tre Sweden
Övriga Svenska finalister:
consumer marketing (existing product)
Licor 43 & The battle for the Hot Shot — Licor 43/Nigab med Spotlight Communications
special event
The Sunken Bar — Carlsberg Sweden med BCW
fashion & beauty
Guidelines for Positive Influence — Unilever med Narva Communications
sponsorship
Max Sessions — Max Burgers med JMWGolin
professional service firms
Sweco – Transforming Society Together — Sweco med Spotlight Communications
consumer products
Happy Birthday from Earth — Husqvarna med Prime Weber Shandwick
associations
Dictator of Sweden — Civil Rights Defenders med Prime Weber Shandwick
educational and cultural institutions
Plasticwork — Keep Sweden Tidy & National Museum of Science & Technology with BCW
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.

