Byrån heter Goodname och ska leverera strategi, annonsering och produktion för Tiktok och även employer branding i sociala medier,

”Kreativitet med data som bränsle” är byrån paroll. Eller heter det hisspitch?

Grundarna är Mina Fagerfjäll, vd och Anders Rask, strategiskt ansvarig.

Mina Fagerfjäll kommer senast från en roll som creative director på Splay One och har tidigare jobbat på OTW och Social Industries. Anders Rask har jobbat som vd på contentbyrån OTW , strategichef på Aller Media och senast ansvarig för Aller medias byrånätverk Ahead där bland andra Narva, OTW och Make Your Mark ingår.

”Vi ser en enorm potential i strategisk rådgivning och produktion för företag som vill växa på Tiktok. Många varumärken saknar närvaro och därmed även kunskapen om hur innehåll bör skapas på Tiktok för att verkligt interagera med användarna på plattformen. Vi ser det som vår uppgift att guida och hjälpa de som vill lyckas där”, kommenterar Mina Fagerfjäll.