Akavia bygger varumärket med ångestkampanj

Kampanjen är framtagen med byrån ANR+1 och har temat Pengar är inte allt.
Den består av en lång text som beskriver olika utgiftsposter i ett hushåll. Akavia kör kampanjen i Stockholm, Göteborg och Malmö storbildstavlor i anslutning till kollektivtrafiken samt på bussar och tunnelbana. Kampanjperioden är 9-12 januari. Akavia ska även köra kampanjen i sina egna kanaler.
”Vi vill adressera den oro många känner just nu och påminna om att en bra inkomstförsäkring är ett sätt att trygga sin ekonomi. Vi tror att de flesta kan känna igen sig i kampanjens budskap, att pengar inte är allt men att mycket av livet möjliggörs av en stabil ekonomi”, kommenterar Marie Lindgren, kampanjansvarig på Akavia.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.