
Veckans Brief är Dagens Opinions prenumererade veckomagasin. Veckans Brief kommer sedan 2009 varje veckan, 40 gånger per år. Här är innehållet i utgåva 24, 2017
ledare
”Stökiga tider – dopad branschglidning”
affärer
Michael Wolf in i pr-branschen
”Vi har bara sett början av storaffärerna”
Så tänker H&H om Intellectas byråer

Prime och Mynewsdesk mot 200 miljoner kronor
kund
Orkla skaffar pr-byrå efter pitch
Comvision får resesajt – Grand Relations vinner varumärken
case
Så tar Huawei över efter Ericsson
Com hem efter Judit & Judit
Ikea släpper inte katalogen men hoppar presskonferensen
Santa Marias recept för värvning av produktchefer
verktyg & metoder
Aftonbladet har lägst anseende hos SD-väljarna
bransch
Pr-byråerna blir kursfixare – Trigger och Bonnier hänger på
arbete
Diplomat värvar och tappar journalister
Därför byter Mats Bergstrand byrå
ledamoten
Marco Venegas (mp) längtar hem – lämnar riksdagen
spaning
”Almedalen utvecklas positivt – jämfört med Arendalsuke”
profil
Pr-konsulten som vill bli nya Läckberg
personer
Anders Kempe, Michal Wolf, Maria Ferm, Anders Borg, Jan Lindow, Håkan Bonnevier, Mikaela Laurin, Thomas Høgebøl, Matin Petersson, Deeped, Niclas Strand, Ann Linde, Carina Axelsson, Peter Eriksson, Judit & Judit, Jonas Lundquist, Fredrik Hallstan, Tina Björeman, Eva Berglie, Frida Boissen, Dora Streiffert, Anne Pandolfi, Anja L Sundberg, Mats Bergstrand, Marco Venegas, Tina Thorsell, Camilla Läckberg, Christina Saliba, Pascal Engman
saker
Bellbird, MSL, affärsutveckling, strategisk opinionsbildning, Acando, Daytona, Deloitte, Acne, KMD, In2media, The North Alliance, Nordic Morning, Intellecta, H&H, strukturaffärer, nordiska byråmarknaden, Intellecta Corporate, Hilanders, Bysted, Tomorrow och Unreel, United Power, Orkla, Gullers, pitch, Comvision, kunduppdrag, Huawei, Ericsson, M&C Saatchi, Copm hem, Ikea, Ikea-katalogen, Santa Maria, rekrytering, produktchef, Universum, anseende, medier, intryck, trovärdighet, SD, Aftonbladet, rödgröna, Alliansen, undersökning Kantar Sifo, kurser, utbildning, digital marknadsföring, Bonnier Magazine & Brands, Trigger, General Assembly, Diplomat Communications, JKL, Priority, Miljöpartiet, Arendalsuke, Almedalsveckan, Svensk Handel, författare, Mindmakers
prenumerera
Du kan också bli prenumerant av Dagens Opinions veckomagasin Veckans Brief och få 40 utgåvor rakt ner mobilen.
här är prislistan
* Grundprenumeration till en mejladress: 2.900 kronor
* Företagsprenumeration upp till 9 adresser 5.900 kronor
* Företagsprenumeration, 10-20 mejladresser: 9.750 kronor
* Företagsprenumeration över 20-40 mejladresser: 17 500 kronor
* Prenumerationer över 40 mejladresser enligt offert.
* Grundprenumeration till en mejladress: 2.900 kronor
* Företagsprenumeration upp till 9 adresser 5.900 kronor
* Företagsprenumeration, 10-20 mejladresser: 9.750 kronor
* Företagsprenumeration över 20-40 mejladresser: 17 500 kronor
* Prenumerationer över 40 mejladresser enligt offert.
mejla prenumerera@dagensopinion.se
mer information finns här
http://www.dagensopinion.se/content/veckans-brief
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...