Tradera värvar från Canal Digital och Synovate
Från Canal Digital värvar Tradera en ny pr-chef i form av Jenny Pedersén, som även har jobbat på Prime och Dagens Industri.
Hon ersätter Anna Chrona som blir marknadsansvarig på Lovefilm.
– Jenny är en fantastisk person, smart och vältalig med gedigen kompetens. Det är viktigt att vår representant går hem hos vår målgrupp. Jenny har dessutom lbåde gått på handels och läst juridik, vilket är ovanligt, säger Ylva Ekborn, kundchef på Tradera.
Från Canal Digital värvar Tradera en ny pr-chef i form av Jenny Pedersén, som även har jobbat på Prime och Dagens Industri.
Hon ersätter Anna Chrona som blir marknadsansvarig på Lovefilm.
– Jenny är en fantastisk person, smart och vältalig med gedigen kompetens. Det är viktigt att vår representant går hem hos vår målgrupp. Jenny har dessutom lbåde gått på handels och läst juridik, vilket är ovanligt, säger Ylva Ekborn, kundchef på Tradera.
Tradera värvar också sin första planner. Det är Fabian Wrede från Synovate som får jobbet. Han ska arbeta främst med konsumentinsikt.
– Vi känner ett stort behov att förstå våra kunder ännu bättre både för att utveckla vår tjänst, men också för att kommunicera på ett relevant sätt.
Får ni ökad konkurrens?
– Ja, vi får konkurrens både från blocket och ANDRA shoppingsajter som konsumternar lägger sin tid på. Men det är bra. Då måste vi ju bli bättre hela tiden.
Tradera omsätter netto 150 miljoner kronor och har 2,4 miljoner medlemmar.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.