Star erövrar Samsonite från Grayling
– Det är exakt den här typen av kunder vi ska ha eftersom vi har stor erfarenhet av att jobba med varumärken på nordisk nivå har egna kontor i Norden, säger David Hesselman, vd för Star.
Uppdraget innebär intäkter på 1,5 miljoner kronor per år för byrån.
Förra året hjälpte Grayling Samsonite med företagets 100-årsjubileum och
lanseringen av varumärket Cosmolite. Samtidigt genomfördes en pitch efter en ordinarie pr-byrå.
Uppdraget innebär intäkter på 1,5 miljoner kronor per år för byrån.
Förra året hjälpte Grayling Samsonite med företagets 100-årsjubileum och
lanseringen av varumärket Cosmolite. Samtidigt genomfördes en pitch efter en ordinarie pr-byrå.
– Det är exakt den här typen av kunder vi ska ha eftersom vi har stor erfarenhet av att jobba med varumärken på nordisk nivå har egna kontor i Norden, säger David Hesselman, vd för Star.
Uppdraget innebär intäkter på 1,5 miljoner kronor per år för byrån.
Förra året hjälpte Grayling Samsonite med företagets 100-årsjubileum och
lanseringen av varumärket Cosmolite. Samtidigt genomfördes en pitch efter en ordinarie pr-byrå.
Samsonite sålde 500 000 produkter under 2010 i Norden och omsatte 250 miljoner kronor.
Uppdraget innebär intäkter på 1,5 miljoner kronor per år för byrån.
Förra året hjälpte Grayling Samsonite med företagets 100-årsjubileum och
lanseringen av varumärket Cosmolite. Samtidigt genomfördes en pitch efter en ordinarie pr-byrå.
Samsonite sålde 500 000 produkter under 2010 i Norden och omsatte 250 miljoner kronor.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.