”Vår strategi är enkel: vi anställer de allra bästa från alla discipliner och blandar de tyngsta seniorerna med de största talangerna. Som leadbyrå måste vi behärska både reklam, pr, innovation och samhällsfrågor, vårens rekryteringar bekräftar den positionen”, skriver David Orlic i ett mejl.
Han berättar också att han själv ska jobba med de nyrekryterade:
"Alla jobbar med mig och utvecklar erbjudandet inom marknadskommunikation".
personerna som ska göra Prime till leadbyrå är
Hanna Belander, copywriter från egna byrån Bloomy Ideas, tidigare på Forsman & Bodenfors, King, McCann och Brindfors.
Hermes Holm, senast chef för public affairs på Edelman Deportivo. Har vunnit Guldägg för Mynewsdesks kampanj för Hövding (Give A Beep). Tidigare stabschef för Feministiskt Initiativ i EU-parlamentet i Bryssel.
Hanna Belander, copywriter från egna byrån Bloomy Ideas, tidigare på Forsman & Bodenfors, King, McCann och Brindfors.
Hermes Holm, senast chef för public affairs på Edelman Deportivo. Har vunnit Guldägg för Mynewsdesks kampanj för Hövding (Give A Beep). Tidigare stabschef för Feministiskt Initiativ i EU-parlamentet i Bryssel.
Yrsa Lindberg, juniorkonsult som utsedd till en av Sveriges 33 hållbarhetstalanger.
Filip Myringer, UX-utvecklare på Kaplan, vinnare av Future Lions i Cannes 2016.
Leyla Öfwerström, mediespecialist från TUI/Fritidsresor.
Fredrick Lewandowski, digital och content-strateg från Edelman Deportivo.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Dagens opinion söker praktikant inom marknadsföring och media
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...