– Vi är för vinst i välfärden och att också företagen måste få gå med vinst. Sedan vill vi att så mycket som möjligt ska investeras tillbaka i verksamheten. Gärna i personalen via löneökningar, men också i kompetensutveckling, säger LOs förste vice ordförande Tobias Baudin till tidningen.
Utvalda kategorier
Rolf van den Brink
DO JOBB
Inga lediga jobbannonser.
