Juryn ska bland annat utse Årets Kampanj och Årets Annonsör. De nominerade presenters ”under våren”. Vinnarna tillkännages i samband med StockholmMediaWeek den 19 september.
huvudjury StockholmMediaAward 2024
Ulrica Bååthe, juryordförande, varumärkeschef, Preem
Simon Post, mediechef, Tre
Isabel Lechte, marknadskommunikatör, Riksbyggen
Sara Clewemar, byråchef, Publicis Creative
Eva Samuelsson, affärschef, PHD Media Group
Madeleine Jarehov, vd, Carat
Klas Lusth, vd, Perfect Fools
Erik Årnell, vd, BBDO Nordics
Henrik Nilsson, director, Kekst CNC
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...