Power of One – Publicis svar på NOA och Accenture

Nu lanserar den franska byråkoncernen Publicis sin samarbetsmodell Power of One i Sverige. Modellen omfattar de flesta av Publicis internationella byrånätverk: BBH, MSL, Saatchi & Saatchi, Starcom, Sapient och Zenith och är ett svar på kundernas efterfrågan på komplexa kommunikationslösningar som även andra aktörer som Accenture och NOA riggar för. Bakgrunden till den nya formationen
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.