Nordicom vill få igång diskussion om barnreklam

Statens medieråd i samarbete med Nordicom, vill öppna diskussionen om dold reklam riktad mot barn bortom branschen genom en ny bok som diskuterar ämnet utifrån olika perspektiv. I den nya antologin ”Marknadsmässig Kurragömmalek? Barn, unga och dold” reklam diskuterar elva artikelförfattare sin syn på ämnet dold reklam riktad mot barn utifrån forskarens, journalistens, branschens och
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.