
Det är Binaji Marouf som värvas av Systembolaget för en ny roll som strategiskt kommunikationsrådgivare med särskild inriktning på att stödja företagsledningen i det långsiktiga varumärkesarbetet.
Hur gick det till?
– Jag blev uppmärksammad om att en rekryteringsprocess var startad och det väckte mitt intresse, sen rullade det på med intervjuer i vanlig ordning. Det var en gedigen process och det kändes som en match från båda håll, berättar Binaji Marouf via mejl.
Vad ska du uträtta?
– Jag ska få bidra till det viktiga samhällsuppdrag som Systembolaget har. Mitt främsta fokus kommer vara ledningskommunikation och samhällsintressenter.
Vad får du för lön?
– Jag håller det där med kronor och ören mellan mig och arbetsgivaren. Det jag drivs mest av är att få utvecklas och göra skillnad.
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Tror du på fri företagsamhet och att privata företag är viktiga i välfärden? Vill du vara med och förbättra förutsättningarna för Sveriges tjänsteföretag? Då ska...
Attendo är ett av Nordens ledande omsorgsföretag och är noterat på Nasdaq Stockholm. I takt med att koncernen växer och utvecklas stärks nu den centrala...