Springtimekonsult startar mediebolag
Han har varit på Springtime i ”ganska exakt” två år och profilerat sig särskilt inom sociala medier.
Han förklarar varför han slutar på Springtime.
– Jag älskar Springtime och har lärt mig vansinnigt mycket. Men det är en once in a lifetime-möjlighet.
Han börjar på en koncern med uppåt 1 miljard kronor i omsättning
Han har varit på Springtime i ”ganska exakt” två år och profilerat sig särskilt inom sociala medier.
Han förklarar varför han slutar på Springtime.
– Jag älskar Springtime och har lärt mig vansinnigt mycket. Men det är en once in a lifetime-möjlighet.
Han börjar på en koncern med uppåt 1 miljard kronor i omsättning. Men han vill inte säga till vilken koncern han går.
– Alla där ska ha information först.
Pådet nya jobbet ska han tillsammans med ytterligare en person bygga ”ett digitalt ben”.
– Vi ska ratta ett dotterbolag som har en produkt och en tanke, säger han hemlighetsfullt.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.