De utser Sveriges bästa content marketing
Sista inlämningsdag för tävlingen är den 29 april 2022. De nominerade presenteras 12 maj.
Ordförande för juryn är Christina Knight, kreativ chef på, Mad Women Academy
kundsidan
Johnny Federley Kroneld, kampanj och eventchef, Barncancerfonden
Tero Marjamäki, kommunikationschef, Svensk Innebandy
Hanna Axelsson, kommunikations. och marknadschef, Trygg-Hansa
Jenny Engström, presschef , Svenska Turistföreningen
Lina Forsström, crm-chef, Coop
Jelena Mirkovic, marknadschef, AMF
Rickard Berggren, global marknadschef, Klarna
Karin Lago Nidsjö, contentansvarig, Vattenfall
Elias Betinakis, insiktschef, Telia Sweden
Elisabeth Hammarberg, kommunikationschef Hyresgästföreningen.
byråsidan
Linus Fremin, kreativ chef, Make Your Mark
Oscar Johansson, vd, Glory Days
Jessica Arhammar, contentstrateg, OTW
Lisa Bydler, teamledare, Curious Mind
Victoria Lagercrantz, contentstrateg, Geelmuyden Kiese
Åsa Sohl, innovationschef, Scream
Johan Yilmaz, innovationschef, Gullers Grupp
Jenny E Kaiser, vice vd, Åkestam Holst
Johan Rynell, planner, Strategic Accidents
Björn Owen Glad, innovationschef, Chiffer
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.