nominerade StockholmMediaAward 2024 i Årets kampanj uppdragsgivare/ kampanjnamn/byråer
Peab / Byggåret/HowCom, Gullers Group, LeBureau och Catalyse
Eon / Familjen Jarny ställer om / Publicis Media Sverige och BBDO Nordics
If / If hjälper mycket / If Skadeförsäkring, Carat och Åkestam Holst
Liseberg / Lisebergs beef med Grönan / OMD och Welcom
McDonalds Sverige / Det gröna kuvertet / Prime Weber Shandwick, OMD och Nord DDB
RFSU / Enter the new Period – Femcare / RFSU, Scream och Valtech Radon
Max Burgers / Nu blir grönt en självklarhet / Hear Mediebyrå, Åkestam Holst och JMW
Audi / Uncanceled trips / PHD och Acne
Vinnarna koras under StockholmMediaWeek den 19 september.
StockholmMediaAwards huvudjury
Ulrica Bååthe, juryordförande (Preem), Simon Post (Tre), Isabel Lechte (Riksbyggen), Sara Clewemar (Publicis Creative), Eva Samuelsson (PHD Media Group), Madeleine Jarehov (Carat), Klas Lusth (Perfect Fools), Erik Årnell, (BBDO Nordics), Henrik Nilsson (Kekst CNC)
Utvalda kategorier

Rolf van den Brink
DO JOBB
Almega Tjänsteföretagen söker en strategisk och engagerad förbundsdirektör som vill leda och utveckla vårt arbete för att stärka tjänstesektorn. Vi samlar en mångfald av branscher...
om oss Dagens Opinion riktar sig till engagerade och intresserade proffs inom opinionsbildning, kommunikation och samhällsförändring. Vår ambition är att utveckla, utmana och underhålla vår...