Greatness PRs nya uppdragsgivare är arkitektfirman Kanozi och larmföretaget Svenska Alarm. Greatness vd Magnus Sjöbäck berättar vad de två uppdragen betyder för byrån:
 
– De betyder lite olika saker. Svenska Alarm är ett entreprenörföretag som har kämpat i flera år med att slå sig in på marknaden för hemlarm. Jag jobbade med dem för sju år sedan då de började. Nu kommer de tillbaka och vill fortsätta jobba med oss. De har insett hur viktigt det är att få till en bra kommunikation, det är ett klassiskt pr-uppdrag.
 
– Kanozi är en arkitektbyrå som har funnits i många år och jobbar både med samhällsplanering och med bostäder och kontor. Vi har inte arbetat med någon arkitektbyrå förut. De vill tydligare in i samhällsdebatten och positionera sig med de värden de tillför.
Behöver ni öka personalstyrkan för att klara uppdragen?
– Just nu klarar vi uppdragen med befintlig personalstyrka, men det kommer ändå snart en ny medarbetare i Stockholm. Men det är för tidigt att berätta mer om det.