Vimla tar spinning till Sverige

Mobiloperatören Vimla kampanjar under black month med annonsformat som är stort i USA. I sitt nya reklamkoncept använder sig Vimla av sign spinning, en form av utomhusannonsering där en anställd gör akrobatiska rörelser med en reklamskylt. Syftet och målsättningen med kampanjen är att sprida ordet om Vimlas black month-erbjudande med 90 procent rabatt på alla
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.