Vilka format är mest gångbara, Sofie Brusell

JOBBA EFFEKTIVT. Vilka rörliga format är mest gångbara för företag och organisationer i sin kommunikation? Sofie Brusell, vd på produktionsbolaget Gabardin som ingår i nätverket People People People, har svaret. – Allt som bygger ett företags varumärke oavsett om det handlar om employer branding, produkter eller tjänster gör sig bäst i rörlig bild. Just dessa
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.